Areas of Expertise
Veelgestelde vragen
Wat brengt u mee op de eerste afspraak?
Uw identiteitskaart, een voorschrift van uw huisarts of specialist, een klevertje van uw ziekenfonds en eventueel code van de medische beeldvorming.
Hoe verloopt de betaling?
De rekening wordt elke maand gemaakt. Deze kan betaald worden via een overschrijving, payconiq, gsm of cash.
Wat als een afspraak niet kan doorgaan?
Gelieve de afspraak 24u op voorhand te annuleren. Dit geeft mij de mogelijkheid om een andere patiënt in te plannen. Indien u de afspraak niet tijdig annuleert, ben ik genoodzaakt om een verzuimvergoeding aan te rekenen.
Wat is het tarief?
Ik ben geconventioneerd. Dit wilt zeggen dat ik de RIZIV tarieven hanteer en dat de patiënt recht heeft op een terugbetaling volgens de RIZIV reglementering.
Contact Me
Contacteer me voor meer informatie of het maken van een afspraak.
Dit kan telefonisch, via mail of WhatsApp tijdens kantooruren van maandag tot vrijdag, of stuur ons een berichtje!
´t Lo 88, 3930 Hamont
Info@kinesisthamont.be
Tel 011 744 119
GSM 0497 654 316